Sunday 24 February 2013

Sungguh Dia Berada Dihatiku


Saya merindui awak. . Saya tak dapat nafikan rasa rindu ini. .
Saya tak mampu nak ucapkan rasa rindu ini sebab rindu ini melebihi kata. . Saya serahkan semuanya pada Allah sahaja. . Sesungguhnya saya menyayangi awak. . 

Kadang-kadang saya tersenyum bila teringatkan awak , kadang-kadang saya mengalirkan air mata bila teringatkan awak. . Saya tahu ALLAH mengetahui isi hati saya. . :'(

Sesuatu yang tak terluah , kadang-kadang memang Allah takdirkan kita untuk simpan dalam hati. . Sebab Allah nak kita luah hanya pada Dia. . :')

Bertapa sukarnya menyusun bicara , meluahkan rasa , menuturkan sayang. . Tiada lagi ertinya pengucapan andai akhir nafas dihujung helaan , sebelum mata rapat terpejam , usah biar kehilangan menggantikan lafaz yang tersimpan. . :')

Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH : Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu ."

Ya Allah , aku sungguh merindukannya , semoga kerinduaanku menjadi kerinduaannya. .


No comments:

Post a Comment